C-Aparthotel Zon en Zee

COVID-19

We would like to inform you that C-Hotels will take the necessary measures so that you can stay covid-safe with us. The health of our hotel guests and staff is our top priority at all times. We hope to welcome you soon.

Watch our video about the measures taken

mogelijkheid tot lunchen en diner

U heeft ongetwijfeld het nieuws vernomen omtrent de sluiting van de restaurants en cafés naar aanleiding van COVID-19 vanaf maandag 19 oktober 2020.
Wij informeren u graag dat uw logies in ons hotel voorzien is van een kitchenette, dit maakt het mogelijk om zelf uw maaltijden te bereiden, of afhaalmaaltijden op te warmen.
Om het jullie zo eenvoudig mogelijk te maken voorzien wij ook een lijst met restaurants waar u meeneemmaaltijden kunt bestellen. De Take away app is ook een ideale optie om eten te laten leveren.
Op die manier kan u alsnog genieten van een deugddoende vakantie aan zee.
Aan de kust blijven trouwens alle winkels, musea, cinema’s open waardoor er heel wat mogelijkheden zijn om van een fijn verblijf te genieten. Uiteraard is een wandeling aan zee ook een leuke optie.

Onderstaande catering opties zijn mogelijk tijdens uw verblijf:
Ontbijtbuffet (indien u dit heeft geboekt)
optie 1: Ontbijtbuffet in de gemeenschappelijke ontbijtruimte 
optie 2: U kan het ontbijt zelf samenstellen in de ontbijtzaal en meenemen naar uw kamer
Afternoon Tea –  U heel graag aangeboden door C-Aparthotel Zon en Zee
Dagelijks kunnen onze gasten genieten van een stukje taart of cake met een warme kop koffie of thee in onze gezellige ontbijtzaal 
Take-away
Alle hotelgasten zijn vrij om take-away te bestellen en te laten leveren. Deze maaltijden kunnen opgewarmd en genuttigd worden in het appartement.

1.5 metres distancing

C-Hotels believes that the health and safety of our guests and employees deserve the highest priority. We do everything we can to prevent the risks of infection and spreading the coronavirus. The hotel have been fully adjusted to the precautions to ensure we can receive you as safely as possible.

Which measures have we taken?

  • We follow the guidelines and recommendations of the government.
  • Signs regarding the guidelines to prevent COVID-19 infections.
  • Disinfecting hand gels can be found at every entrance, reception and lift.
  • All exposed surfaces such as door knobs, lift buttons, tables, etc. are disinfected using antibacterial solutions very regularly.
  • All receptions have a Plexiglas screen (clear protective barrier).
  • Employees who have symptoms of COVID-19 must stay at home.
  • Online checking in and out prevent long queues at reception.
  • Payments take place using a credit card or Bancontact (debit card).
  • Employees who come into contact with our guests wear gloves and face masks from a hygienic perspective.
  • The use of a mouth mask is mandatory in the breakfast room, except when sitting down.

Can I cancel my reservation?

All reservations made after 01/04/2020 can be cancelled as follows:
• All reservations can be cancelled up to 48 hours before arrival.

If you have made a reservation before 01/04/2020, there is a distinction in the cancellation terms and conditions:
• direct flexible reservation: You can cancel free of charge up to 48 hours before your arrival.
• flexible reservation through an OTA (booking.com, expedia, etc.): You can cancel free of charge up to 48 hours before your arrival.
• non-refundable reservation: You can cancel your reservation up to 48 hours before arrival and, in return, you will be issued with a voucher that is valid for a year. Or you can rebook your reservation to a later date.

Thank you, Westtoer and the Province of West Flanders

With Westtoer and the Province of West Flanders' help, we were able to make the hotel corona-safe. We want to thank Westtoer and the Province of West Flanders for the continuous support during these difficult Covid-19 times!